ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КЛАСТЕРА ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Л.М. Сидоренко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

метод кластера, дистанційне навчання

Анотація

Дистанційне навчання – це форма навчання, яка удосконалюється із розвитком інтернет-технологій і має певні ознаки, принципи, методичні розробки. Дефініція «дистанційне навчання» виділяється різноманітними визначеннями, що говорить про достатньо великий діапазон підходів до його тлумачення. Визначення дистанційного навчання, запропоновано у новому «Положенні про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти», затвердженому наказом МОН від 8 вересня 2020 року №1115: «дистанційне навчання – організація освітнього процесу (за дистанційною формою здобуття освіти або шляхом використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти) в умовах віддаленості один від одного його учасників …»

Посилання

Голяс С. Є. Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури. Зарубіжна література в школах України. К: 2014. № 12. С. 4–5. tower-2008textlokАдвокатЗар_літ_в_шк_Укр_2014_123.pdf

Закон України «Про освіту»: редакція від 6.04.2022 року. URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text

Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти:затверджено наказом МОН від 8 вересня 2020 року №1115. URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13#Text

Тільняк Н.В., Сидоренко Л.М., Тільняк А.Я. Дистанційний курс навчання як форма організації самостійної підготовки студентів технічних спеціальностей: наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. Вип.1. Бердянськ : БДПУ, 2019. С.353-360 https://ela.kpi.ua/handle/123456789/49399

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-10

Номер

Розділ

Статті